Universaali Totuus:

Totuus Islamista ja muslimeista


Onko islam rauhan uskonto? Jos on, miksi koraani kannustaa väkivaltaan vääräuskoisia vastaan? Miksi terroristit ovat lähes yksinomaan muslimeja? Miksi muutama kesy pilakuva johtaa suurlähetystöjen polttamisiin, murhilla ja pommi-iskuilla uhkailuun? Miksi muslimeille ei kelpaa tasaveroinen rinnakkainelo Euroopassa, vaan he pyrkivät ylivaltaan?

Löydä vastaukset näihin ja muihin ajankohtaisiin kysymyksiin tältä sivulta!



Allah on/ei ole saatana (= nimi/käsitys Jumalasta ei ole, henkivalta uskonnon taustalla on)

JOS OLET MUSLIMI:
Sinut on petetty! Saatana on pettänyt sinut! Älä hermostu. Selvitä totuus. Jos Islam on totuus, se kestää vertailun. Jos Jeshua elää ja todella on Messias (Suura 4:171; 9:31; 3:44; 5:72), niin ymmärrätkö mitä se merkitsee sinulle, ellet ole hänelle kuuliainen (Hänen sanaansa löydät Uudesta Testamentista)? Mikä voi olla sinulle tärkeämpää kuin oman ja läheistesi sielun pelastus? Perinteet? Status? Mieti! Tsekkaa suomeksi nämä sivut, tai arabiaksi tämä ja tämä sivu!

Kaikki muslimit varmasti luulevat palvelevansa ja haluavat palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa. Allah on arabiankielinen nimitys Jumalalle (lähellä arameankielistä sanaa "Elah") ja miksi se olisi huonompi kuin oman kielesi sana Jumalalle? Sanotaan että islaminusko on muinaisen kuu-jumala allahin palvontaa, lue tästä enemmän Uskonnot- sivulta mutta on väärin ja loukkaavaa sanoa näin. Arabit (joista monet ovat muslimeja) ovat Aabrahamin perillisiä ja meidän lähimmäisiämme ja meidän uskovina ei pidä puhua kenestäkään halventavasti.

Saatanalla on taito sekoittaa totuus ja valhe taidokkaasti (HUOM! Tämä koskee yhtälailla kristinuskon pääsuuntaa edustavaa "luopunutta kristillisyyttä", porttokirkkoa. Rakas lukija luuletko olevasi parempi kuin muslimit? Kannattaisi tarkastaa oletko itse uudestisyntynyt ja kastettu ja onko uskosi Raamatun mukaista vai valheellista katolilais/luterilaista) Muslimit sentään uskovat Vanhaan Testamenttiin ja Jeesukseen profeettana, Koraani jopa myöntää mm. että Jeesus syntyi neitsyestä (Suura 19:16-27; 21:91), eli synnittömän elämän (Suura 3:35), teki ihmeitä (Suura 5:110-113) ja että hän tulee takaisin Tuomiopäivänä (Suura 4:159). Lisäksi häntä kutsutaan "Jumalan Sanaksi" (Suura 3:44-45, 4:171) ja jopa "Messiaaksi" (Suura 4:171; 9:31; 3:44; 5:72). Tämän valossa on järkyttävää että he kiistävät Jeesuksen olevan Jumalan Ainoasyntyinen (ikuinen, ei luotu tai naisesta syntynyt) Poika ja Hänen uhrikuolemansa ristillä syntiemme puolesta ja ylösnousemuksen. Tämä on tarkasti dokumentoitu historiallinen fakta ja juuri tästähän koko Vanha Testamentti puhui (kts. profetialista), ja vain usko tähän voi antaa ikuisen elämän! Saatana on sokaissut näiden rakkaiden ystävien mielet tuhoisalla tavalla!

Muhammedin itsensä mukaan hänelle ilmestyi enkeli Gabriel; tai, ainakin, niin hänen annettiin ymmärtää. Mutta, oliko se todella enkeli Gabriel, koska aito enkeli Gabriel ilmoitti Raamatussa Yeshuan syntymän Pelastajana ja Jumalan Poikana, kun taas Muhammedin enkeli nimenomaan kiistää Yeshuan Jumalan Poikana?
Todellisuudessa onkin olemassa enkeli joka tekeentyy joksikin mitä se ei ole; apostoli Paavali kutsuu sitä "valkeuden enkeliksi," joka on "itse Saatana" (2Kor. 11:14).

väärä profeetta

Saatana toimii monella rintamalla, mutta tällä sivulla keskitymme paljastamaan saatanan todelliset suunnitelmat tämän uskonnon kautta (jos sivun teksti kuulostaa loukkaavalta ja halventavalta, pyydän anteeksi Sinulta rakas lukija ja ennenkaikkea Jumalalta. En ole yhtään parempi kuin yksikään muslimi tai "luopunut kristitty", riipun täysin Jumalan, Herrani Yeshuan armossa. Jos kirjoitan halventavasti niin pyydän anteeksi ja Jumala minua armahtakoon. -tekijä).

Islam on sodan uskonto
Eurooppalaisille on liian kammottava ajatus, että puolitoista miljardia ihmistä saattaisi seurata totalitaarista ideologiaa. Seuraus on, että islam ymmärretään vain uskonnoksi muiden joukossa, ja sen totalitaariset, epäinhimilliset ja väkivaltaiset aspektit siivotaan pois tietoisuudesta.
Nyt kuitenkin olemme kiinnostuneita vain totuudesta: Myönnän että Koraani on paikoin hyvin sovitteleva kristittyjä ja juutalaisia kohtaan mutta saatanalle tyypilliseen tyyliin se on hyvin ristiriitainen, koska se myös kannustaa väkivaltaan "vääräuskoisia" vastaan ja taistelemaan kunnes Islam on ainoa uskonto. Tässä muutamia esimerkkejä suoraan Koraanista:

EU islamisteille... pian!?
"Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan palveleminen."(2:193)
"...vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla,"(9:5)
"Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»"(8:12) Lue lisää täältä englanniksi

Kuten näemme, islam ei siis ole mikään "rauhan uskonto" kuten jotkut yrittävät uskotella. Ei siis ole sattumaa että kyseisen uskonnon kannattajat harjoittavat itsemurhapommi-iskuja, ihmisten päänkatkomisia yms. terrorismia josta saamme kuulla päivittäin uutisissa, ja pitävät yllä pelon ilmapiiriä kaikkialla missä ovat. Nämä ovat todellisia muslimeja! He ottavat Koraanin sanan todesta ja elävät sen mukaan! Ns. maltilliset muslimit ovat vain valheellisia nimimuslimeja. Sama juttu kun kristinuskossa, suurin osa ns. kristityistä on parannusta tekemättömiä, mukavuudenhaluisia, tv:tä ja kaikkea maallista saastaa rakastavia nimikristittyjä, Henkeä heillä ei ole. Vain pikkiriikkinen vähemmistö on todellisia pelastettuja Jumalan lapsia.
Useimmat todelliset muslimit eivät kuitenkaan toimi näin avoimesti, joko esivallan pelosta (tai omantunnon äänen vuoksi) tai koska he ovat tiedostaneet toisen, helpomman, keinon päästä päämääräänsä; valloittaa koko maailma Islamille "rauhanomaisesti", ja pian...

Tiedotusvälineet ja asiasta tietämättömät ihmiset luovat väärää kuvaa väittämällä että vain ääriliikkeiden jäsenet ovat terroristeja. Jumalalle jo paha ajatus on synti.
Äskettäin STT ja REUTERS julkaisivat uutisen jossa kerrotaan Egyptiläisestä tutkimuksesta jossa ihmisiä pyydettiin listaamaan 30 huomattavinta Lähi-Idän henkilöä. Äänestyksen voittaja oli Hizbollah-järjestön johtaja Hassan Nasrallah, toinen Hamasin korkein johtaja Khalid Mashaal ja kolmas Iranin presidentti Mahmud Ahmadinejad. (Lue täältä)
Tämä on vain yksi todiste siitä, että terroristeilla on muslimien enemmistön vankkumaton tuki takanaan.

Muslimisiirtolaiset vaativat uusissa maissaan kärkkäästi oikeuksia harjoittaa uskontoaan, rakentaa moskeijoita ja heidän arvostelunsa on kielletty. Heidän lapsilleen annetaan kouluissa erityisoikeuksia, järjestetään omat ruoat ja jopa hengellisiä joululauluja ei voi enää laulaa etteivät nämä loukkaantuisi. Mutta mitä he itse tekevät omissa maissaan kristityille?; Tämä valheellinen "rauhan uskonto" vainoaa kristittyjä ennätystahtiin. Joillain seuduilla esim. Sudanissa kristittyjä tapetaan, kidutetaan ja myydään orjiksi. Naisia raiskataan, poikia aivopestään ja värvätään islamilaisen hallituksen armeijaan. Palestiinassakin oli ennen paljon kristittyjä, viime vuosina he kaikki ovat joutuneet pakenemaan. Kristittyjä on tapettu, heidän omaisuuttaan on takavarikoitu ja heitä on uhkailtu. Näistä on raportoinut Barnabas Fund ( http://www.barnabasfund.org/ ), joka auttaa marttyyrikirkkoa ympäri maailmaa.
Useimmiten kuitenkin ihmisoikeuksien loukkaaminen on hienovaraisempaa: järjestelmällistä huhujen levittämistä, syrjintää, kansalaisoikeuksien eväämistä. Tämä on kuitenkin vaarallinen tie, jonka päässä saattaa olla varsinainen kristittyjen vaino.
Monissa islamilaisissa maissa kirkolla voi olla sisäinen toimintavapaus, mutta jos muslimi kääntyy kristityksi, hän joutuu vankilaan tai jopa kuolemaantuomituksi. Ihmisoikeuksiin kuuluu oikeus vaihtaa uskontoa. Näissä maissa tätä oikeutta ei ole.

Islamin maailmanvalloitus
Kun muslimit ovat vähemmistö, he ovat kuin susia lammasten vaatteissa. Niin pian kun he saavat enemmistön, he paljastavat todelliset kasvonsa...
Musliminainen on synnytyskone!
Laajat alueet Aasiasta ja Afrikasta ovat täysin islaminuskoisten hallinnassa, ja heidän osuutensa Euroopan väestöstä kasvaa räjähtävällä vauhdilla. Tähän on syynä Euroopan alkuperäisväestön alhainen syntyvyys. Kun eurooppalaiset hedelmällisessä iässä olevat naiset synnyttävän nyt keskimäärin vain hieman yli yhden lapsen, muslimisiirtolaisilla ja heidän jälkeläisillään on yleensä hyvin monia lapsia ja uusia muslimeja perheineen tulee maanosaan jatkuvalla syötöllä. Lisäksi joka vuosi tuhannet eurooppalaiset naiset menevät naimisiin arabimiesten kanssa ja tulevat aivopestyiksi, ja heistä tulee "nyrkin ja hellan välissä olevia" synnytyskoneita.
Jotkut tutkimukset osoittavat, että pelkästään Ranskassa asuu tänä päivänä seitsemän miljoonaa muslimia. On ennustettu, että vuoteen 2040 mennessä yli 55% Euroopan väestöstä on islaminuskoisia (ja jos tämä suuntaus pitää paikkansa, vuoteen 2055 mennessä lukumäärä on 75%). Myös USAssa muslimiväestö lisääntyy jatkuvasti ja Islam on virallisesti jo maan toiseksi suurin uskonto.
On siis vain ajan kysymys milloin muslimit ottavat vallan Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa (kts Islam's 20-year plan for U.S.).
Heidän tavoitteena on saattaa voimaan sharia-laki lopulta koko maailmassa.
Sharia-laki: Sharia määrää kaikkia yksityisen elämän ja julkisen hallinnon osa-alueita: miten valmistautua rukoukseen, milloin ja miten rukoilla; myötäjäisistä naisten kuukautisten ajan käyttäytymiseen; varkaudesta rangaistaessa jäsenen amputoinnista, aviopetoksesta kivittämiseen ja luopion tappamiseen; ruuan valmistuksesta ja käsittelystä oikeudessa todistamiseen. Mikään arkinen yksityiskohta, julkinen tai yksityinen, ei jää huomiotta. Yksilölle jää tuskin mitään vapautta ajatella ja päättää itse. Käytännöllisesti katsoen kaikki toiminta on ennalta määrättyä. On vain hyväksyttävä Allahin laki, kuten mullahit ja ajatollahit sen tulkitsevat. Rakas lukija, haluatko sinä tämän järjestelmän kotimaahasi?

Israelin ja arabien konflikti
Todellinen syy Israelin ja arabien konfliktiin on Temppelivuoren asema Jerusalemissa, Jumalan pyhässä kaupungissa. Katsokaamme mitä Raamattu sanoo saatanasta:

"Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja! Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan. Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'"(Jes.14:12-14)

Saatanan tavoitteena on sama, kuin mitä se aina on ollut: Syrjäyttää Jumala ja hallita Hänen paikallaan.


Jumalan kunnia lepäsi satojen vuosien ajan juutalaisen temppelin päällä Jerusalemin Temppelivuorella. Kun Yeshua saapuu hallitsemaan, sama paikka toimii 1000-vuotisen valtakunnan hallituspaikkana.
Islamin päämäärä on hallita Jerusalemissa ja erityisesti Temppelivuorella. Siten ei ole ihme että saatana on pystyttänyt sinne valtaistuimensa ja vaatii tämän uskonnon kautta itselleen koko kaupunkia ja jopa koko Jumalan Israelille lupaamaa maata.

Katso Kuvagalleria Palestiinalaisista

Terrorijohtajien lisäksi Iranin presidentti Mahmud Ahmadinejad tiivisti muslimien yhteisen tavoitteen julkisessa kommentissaan loppuvuodesta 2005; "Israel on pyyhittävä kartalta." Raamatun mukaan (Hes.38,39) "vuotten lopulla, kun Israel on juuri tointunut edellisestä sodasta" Iran (Hes.38:5) ja muut Islamilaiset maat hyökkäävät yhdessä Venäjän kanssa maahan. Miten sitten käy? Katso osio "tulevaisuus" alhaalta.

Islaminuskoisten tulevaisuus
Ennen kun Jumalan Karitsa, Herrojen Herra Yeshua HaMashiach tulee pilvissä tekemään lopun tästä jumalattomasta maailmasta, saatana tekee viimeisen tuhoon tuomitun yrityksensä ottaa maailman herruus; maailmanpolitiikan näyttämölle astuu mies, jota muslimit, "ja kaikki maan päällä asuvat kumartavat, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu maailman perustamisesta alkaen teurastetun Karitsan elämänkirjaan."(Ilm.13:8)
Tämä mies on kaikkien harhaoppien messias, antikristus, "tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."(2.Tess.2:4) Tämän perusteella voidaan ymmärtää että ennen kuin tämä kaikki voi tapahtua, Temppelivuorelle rakennetaan juutalaisten kolmas temppeli. Islamistien kalliomoskeija raivataan tieltä jossain tätä edeltävässä konfliktissa.
Antikristus siis yhdistää uskonnot, ja islaminuskoisten maailmanvalloitus ei ehdi tapahtua ennen tätä.

Kun Venäjä, Iran ja lukuisat muut kansat hyökkäävät lopun aikana Israeliin, tulee Jumalan oman sanan mukaan tapahtumaan tämä:

Hes.38:18. "Mutta sinä päivänä, jona Goog karkaa Israelin maahan, sanoo Herra, Herra, nousee minun vihani hehku.
19. Kiivaudessani, tuimuuteni tulessa minä sanon: Totisesti tulee sinä päivänä suuri maanjäristys Israelin maahan.
20. Ja minun edessäni vapisevat meren kalat ja taivaan linnut ja metsän eläimet ja kaikki maassa liikkuvat matelijat ja kaikki ihmiset, jotka maan pinnalla ovat; ja vuoret luhistuvat, ja vuorenpengermät sortuvat, ja kaikki muurit sortuvat maahan.
21. Ja minä kutsun häntä vastaan kaikille vuorilleni miekan, sanoo Herra, Herra: toisen miekka on oleva toista vastaan.
22. Minä käyn oikeutta hänen kanssansa rutolla ja verellä. Ja minä annan sataa kaatosadetta, raekiviä, tulta ja tulikiveä hänen päällensä, hänen sotalaumojensa päälle ja lukuisain kansojen päälle, jotka hänen kanssansa ovat.

23. Niin minä osoitan suuruuteni ja pyhyyteni sekä teen itseni tunnetuksi lukuisain pakanakansain silmien edessä. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."
Muita vielä toteutumattomia profetioita, koskien islamilaisia kansoja:
"..niin että viimeinenkin mies häviää Eesaun vuorelta murhatöitten tähden. Väkivallan tähden veljeäsi Jaakobia kohtaan peittää sinut häpeä, ja sinut hävitetään ikiajoiksi. ...Jaakobin heimo on oleva tuli ja Joosefin heimo liekki, mutta Eesaun heimo kuin olki, ja ne polttavat sen ja kuluttavat sen; eikä jää pakoonpäässyttä Eesaun heimosta. Sillä Herra on puhunut."(Ob.9-10,18)
= Palestiinalaiset tuhoutuvat viimeiseen mieheen.
"Egypti tulee autioksi, ja Edom tulee autioksi erämaaksi väkivallan tähden, jota ne ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa."(Jooel 3:19)
= Egypti ja Palestiina tulevat autioksi erämaaksi.
"Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri."(Sak.12:6)
= Israelin naapurimaat tuhoutuvat.
"Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja luhistuu raunioiksi"(Jes.17:1)
= Damasko tuhoutuu.

(Lisää täyttyneistä ja täyttymättömistä Raamatun profetiosta; katso PROFETIALISTA)

Mikä on yksityisen islaminuskoisen kohtalo?
-Elää kurja elämä uskonnollisuuden ja omien himojen, vihan ja anteeksiantamattomuuden kahleissa ilman elävän Jumalan läsnäoloa ja tulla heitetyksi viimeisellä tuomiolla tuliseen järveen, jossa hän kärsii Jumalan säätämän oikeudenmukaisen rangaistuksen. (lue lisää sivulta MITÄ KUOLEMAN JÄLKEEN?)

Entä sitten? Mitä pitäisi tehdä?
Jos olemme kristittyjä, meidän ei pidä hävetä uskoamme, koska se on Jumalan voima. Todellinen kristitty ei voi tehdä myönnytyksiä tai kompromisseja uskonsa kanssa. Kristityn pitää sanoutua jyrkästi irti iljettävästä ekumeenisesta liikkeestä joka harjoittaa "uskontojen välistä dialogia". Tämän irtisanoutumisen motiivin on oltava rakkaus Jumalaan ja Hänen sanaansa. Vaikka muslimit vihaisivat meitä uudestisyntyneitä kristittyjä, Jumalan tahto on että rakastamme ja siunaamme heitä:

"Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte." (1.Piet.3:9)
Meillä ei ole taistelu verta eikä lihaa, eli ihmistä, vastaan. Haluan tehdä selväksi, että kyse on hengestä, joka on islamin taustalla. Yksilöarabi, muslimimies ja –nainen, ovat tuon hengen pettämiä. Emme ole riidassa näiden ihmisten kanssa. En vihaa arabeja. Itse asiassa arabikansa on eri asia kuin islam, vaikka useimmat arabit ovat muslimeja. Kysymys ei ole rodusta, vaan uskonnosta. En syytä enkä vihaa muslimeja heidän uskontonsa takia. He ovat petettyjä tavalla, jonka tv-yhtiö CNN:n kuvaama materiaali järkyttävällä tavalla paljasti koko maailmalle, kun palestiinalaiset riemuitsivat WTC:n iskun johdosta. Kysymys on islamin hengestä. Tuo henki on vihollinen ja se sitoo nuo ihmiset.

On aika herätä hengelliseen toimintaan ja rukoukseen islamin henkeä vastaan. Voimme rukoilla että Jumala olisi näille kansoille ja maassamme oleville muslimeille armollinen, että heidän silmänsä avautuisivat näkemään Jumalan todellisuus. Jeesus rakastaa heitä ja tahtoo pelastaa heistä jokaisen.
Voimme myös tukea muslimien evankeliointia, esim. IRR-TV:n ja EKM:n muslimityötä taloudellisesti ja rukouksin. Radio ja televisiotyö on usein ainoa keino tavoittaa heidät.
Suurin osa muslimeista asuu ns. 10/40 ikkunassa. Jeesus antoi meille lähetyskäskyn, ja 10/40 alueella asuu suurin osa maailman evankeliomattomista ihmisistä. Tarvii muistaa että Jeesus sanoo Matt.24:14:ssa: "Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu." eli jos haluamme nopeuttaa Jeesuksen takaisintuloa, meidän on syytä evankelioida arabimaita ja muslimeja ympäri maailman.
Jos et ole uskossa Jeesukseen, nöyrry nyt Luojasi edessä ja Hän antaa sinulle elämän, lue lisää!


"Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut."(Jes.53:4-5)


Haluatko olla voittajan vai häviäjän puolella? Oletko valmis kohtaamaan Jumalan vihan?
Jeshua on Kuningas!


Tule Herra Jeshua, huokaa webmaster@laverdaduniversal.org, 27.8.2006 (päivitetty 19.2.10)

Mitä on Šiialaisuus (VAROITUS: sis. verisiä kuvia!)

Lue lisää Saatanan muista suunnitelmista täältä: Saatanan Juonet Paljastettu (pimeyden voimia vakavasti ärsyttävä sivu, lue omalla vastuulla!)

Uskonnot

ETUSIVU

Vieraskirja